Sorry

Hej! sorry för att jag bloggar sent nu men vi har iaf varit på valpkursen! det var väl ok.. Vi bästemde att vi skulle gå hem för det var sånnt fint väder MEN........ efter en stund såg vi stora mörka måln llängre bort så vi sprang hem för att slippa regnet! när vi var vid kyrkogården så började det åska! så vi sprang ännu fortaere. precis när vi kom hem började det också att blixtra... så vi fick stänga av alla datorer och dra ut alla sladdar.. det är därför det blev ett sent inlägg!

aja morgon dagens planer är väl att jag ska klippa gräset och senare ska jag och mamma till chevals ridsport!
kanke får nått för jag klippte gräset<3 hihihi... skriver mer om det imon.

just nu kollar jag på nått film som typ heter Mr. Deeds. galeeeen film..!!! Haha. Pappa försöker gå igenom hur man klipper gräsmattan i hörnen för mamma<3 hahaha dom förstår inte varan
har väl inget mer att säga förutom att tessan kom in dyngsur nu! hihi ska torka av henne ses
/ LInn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0