det blev ett litet inköp på hööks

Ja det blev det... köpte alltså denna jacka

Sen så la mamma undan detta lilla schabraket från HV POLO! Himla snyggt tkr jag^^


Eftersom det kostar över 500 kr så får man 100 kr rabatt och jag betalar 200kr själv så får mamma och pappa ungefär petala 200kr så det blir inte så dyrt:) det fanns ett likadant schabrak fast med rosa logga och blått schabrak och det var jätte fint de me.... men jag tkr det bruna var så áwesome^^ så snyggt hahhaha...



SEDAN VAR VI JU PÅ ALEDAL OCH KOLLADE NÄR KARIN RED ETT DRESSYR PROGRAM FÖR BOSSE.....
Jag tyckte att hon red super nice men det tyckte inte Bosse:( han gav karin massa kritik och hon fick göra lite övningar, men jag tyckte att karin var superbästihelavärlden!^^ hon red på Qino världens finaste polle ( fast orvar kmr ju före )




Å SEN VAR DET JU ATT VI TRÄFFADE EMMA OCH HANNAH I STALLET FÖR DOM VAR OCKSÅ DÄR OCH SKULLE KOLLA....
VI hade jätte roligt och tog massa roliga bilder på min mobil;) sen gick jag och anna och emma till höskullen och klätrade och fotade där.... Kul..
IMON BLIRRE SKOLA OCH DET GILLAR VI INTE MEN MAN KAN JU INTE BARA HOPPA AV SÅ HEJDÅ SPORTLOV OCH TJJENA SKOLAN!
/ LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0